Informacijsko-komunikacijska tehnologija/dobrodošli u hrvatski mainstream VIP tvornice udruženja sa Facebook identitetima sa još jednim ne*sretnim žiteljem Big Brother kuće za Targeted audience koja počiva na naivnoj tituli/određenoj reputaciji/imidžu/identitetu (“learning by doing“ )a ne na trademarks" kao što su * /iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook I tako dalje...u uvjetima korištenja intelektualnog kapitala


Nakon nekog vremena vaš će se život pretvoriti u bizarni voajerski ringišpil iz kojeg nema izlaza, u kojem prateći živote drugih u svom životu zapravo ne radite ništa pametno.No Facebook nudi vrlo precizno podešavanje opcija za privatnost, tako da tu i ne vidimo neki veliki problem. Puno je veći problem zaštititi se od samog Facebooka, koji putem vaših aktivnosti zna gdje živite, kojim stranicama surfate, što volite jesti, kada spavate, koji su vam interesi, ukratko - sve.




Jučer me potapšalo desetak ljudi, tri prijatelja su me prodala za siću, netko mi je išarao Zid, a šef me gađao ovcom! Naravno, sve ovo teško da će vam se u jednom danu dogoditi u stvarnom životu, ali sasvim je moguće samo na jednom mjestu – Facebooku.

Vaše fotografije nekoć ste gledali samo vi, vaša obitelj i bliski prijatelji, a sada ih - putem Facebooka - vidi pola svemira.
 
S kim ili s čim u stvarnom protoku vremena danas komuniciram na internetu ;razgovaram?S BOt-om ili čovjekom?


I da li smo/sam i mi postali duhovi virtualne" stvarnosti ili smo još uvijek neizvještačene žive opipljive osobe? Da li je Sve to još Bezopasno ili odavno već ima opasan destruktivni potencijal?Iako je prosječnom Hrvatu vjerojatno tek otprilike jasno o čemu se tu točno radi, riječ je o društvenoj zajednici koja okuplja popriličan broj fanatičnih korisnika.


Tko su ?Admin, Editor, Moderator, Advertiser i Analyst. Svatko od njih ima različite ovlasti, a samo Admin može mijenjati i dodjeljivati uloge. Administratori ujedno imaju i najviše ovlasti, a osim već spomenute, mogu uređivati stranicu i dodavati aplikacije, pisati, objavljivati ili uklanjati objave, slati i odgovarati na poruke, odgovarati na komentare ili ih brisati, uklanjati osobe koje krše pravila Facebooka ili stranice ili koji vrijeđaju vas ili druge korisnike i ometaju redovno funkcioniranje stranice.

U svakom slučaju svi se slažu u jednom, a da je Facebook povezuje ljude, što je istina u krajnjem slučaju. Zapravo na nama je samima da odlučimo koliko će utjecaj ostaviti u našem životu. Ja bih ga opisala kao korisno što treba pristupiti na određeni udaljenost. Naime, imala sam priliku vidjeti kako postaju ovisni o tom internetskom fenomenu, i tako izgube društveni život i fizičku komunikaciju s svijetom, no to je opet individualna stvar.(nezaboravite iza svakog ovog programa postoji također timovi koji vrše kontrolu kao i djeljenje uputa i poboljšanje programa i takozvanog smostalnog samoupravljanja)Naravno da postoje i Botovi/ elementi umjetne inteligencije. U internetskom okruženju pod tim se pojmom podrazumijevaju softverski agenti koji interagiraju s mrežnim servisima namijenjenim ljudima kao da su i oni sami ljudi. Najčešće se primjenjuju za prikupljanje informacija, kada se obično nazivaju programima za indeksiranje Web stranica, puzačima (od crawler) ili paucima (od web spider).Utvrđeno je kako se iza 48 milijuna ili 15 posto računa na microblogging platformi Twitter ne nalaze stvarne osobe, već botovi...



Botovi koji su obuhvaćeni istraživanjem bili su u stanju generirati likeove, prosljeđivati tuđe tweetove (retweetovi) ili pak pratiti druge korisničke račune?

Ponajprije o uporabi ICT-a i Interneta, ali i O RA/re-socializaciji čovjeka i naroda*sve su to komercijalne internetske društvene mreže !*
(osmišljena upravo za ostvarenje biznisa-što mislite zašto ljudi upisuju fakultete/nitko* ne živi od kokica.)I sama svega stalno svjesna izgubim se u pojedinim momentima i doživim slabost demokracije u aristokraciji;)Više u želji za osobnim upoznavanjima i stjecanje nekog predznanja/životnog iskustva bez nekih preumišljaja o  statusu slavnih i bogatih.
A oni su tu radi popularnosti,zarade i poslovanja  i Brand'ova  koji se  se oblikuje kreativno, a u skladu sa misijom (Što je  posao? Koji su  proizvodi/usluge? Na kojem prostoru djelujemo i koje je naše mjesto na tržištu? Tko su  potrošači? Što potrošaču predstavlja vrijednost?), vizijom (Što dugoročno želimo biti i postići? Kako se u budućnosti vidimo?), ciljevima (Što i kada trebamo ostvariti kako bi postigli uspjeh?) * i naravno  dugoročno strategija poduzeća.


Vjerojatno ste primijetili da u posljednje vrijeme na Facebooku možete u svakom trenutku vidjeti da je netko negdje uživao, a to je samo znak da je najveća društvena mreža ozbiljno zagrizla u streaming sadržaj. No, da bi ga dodatno popularizirali potrebno je i da se proširi njegova popularnost. Javna tajna je da Facebook plaća medijima i kompanijama velike iznose kako bi koristili Facebook Live alat, no koliko im točno plaća bila je nepoznanica. No, Wall Street Journal došao je do dokumenta koji pokazuje da je ovaj internetski gigant potpisao čak 140 ugovora vrijednih 50 milijuna dolara.Dokumenti pokazuju da neke zvijezde dobivaju 'kikiriki' naspram drugih. Tako je 17 ugovora vrijedno po 1 milijun dolara, a dvije medijske kuće su dobile po tri milijuna dolara svaka kako bi prenosile video snimke uživo. BuzzFeed, New York Times i CNN dobivaju svaki po 2.5 milijuna dolara. Prve glasine da Facebook plaća medijima i slavnim osobama za korištenje Live alata pojavile su se u ožujku kada je Recode izvijestio da je Sheryl Sandberg, glavna direktorica Facebooka, otputovala u Hollywood kako bi 'unovačila' niz zvijezda za propagiranje Facebook Live alata. Slavne osobe bile su i prvi korisnici ovog alata. Naime, Facebook im je omogućio korištenje Facebook Live alata prije nego što su ga omogućili svim korisnicima. Naravno Facebook surađuje s medijima, a njihova suradnja ponekad uključuje "financijski poticaj".U ožujku 2012., Facebook je objavio App Center, online mobilnu trgovinu koja prodaje aplikacije koje se povezuju i spajaju na Facebook. Trgovina je dostupna na iPhoneu i drugim mobilnim mrežama.
Kao što početna stranica Facebooka kaže, on omogućuje korisnicima povezivanje i socijalizaciju s ljudima koji su im bliski i koji rade, studiraju i žive oko njih.
Prije određenog vremenskog toka,Facebook je predstavio takozvano Business Manager sučelje. Business Manager pravo je rješenje za sve one koji vode veći broj fan stranica, kao što su digitalne agencije. Zašto koristiti Busines Manager? Zato što vam omogućuje bolju preglednost nad cjelokupnim aktivnostima brendova koje vodite, i radom vaših zaposlenika. Možete pratiti tko što radi i koje su mu ovlasti na pojedinom brendu, odnosno Facebook stranici. Također, omogućuje vam da u potpunosti odvojite posao od vašeg privatnog Facebook profila....


Najočitija je činjenica da poznate osobe obično imaju pomoć svog osoblja u upravljanju svojim profesionalnim društvenim medijima.


Unatoč nekom mom iskustvu kroz ove programe ja neprolazim niti ih prepoznajem niti upravljam sa njima,želim ipak ostati na granici običnog čovjeka jer za upravljanjem na bilione podataka potrebna vam je čitava organizacija plaćenika.Ovo Moje slobodno biće vapi za mirom unatoč horizontalno i vertikalno ne-povezanosti sustavima za prikupljanje, obradu, pohranu i diseminaciju znanstvenih informacija.Ovako izgleda ne*planiran i ne*vođen proces informacijsko komunikacijskim tehnologijama te međuovisnost naših državica" kako razvijenih tako i onih nerazvijenih svakako ostavlja neizbrisive tragove unutar nacionalnih granica čineći neprestanim promjenama i usmjeravanjima nove načine promišljanja kako na regionalnoj, nacionalnoj, lokalnoj tako i na globalnoj razini.Novog način života i rada, novi oblici ponašanja, kultura, stavovim i vrijednosti mijenjanje ustaljenih normi i pravila bez ekonomskih uzroka tj.zarade/samovlastito Izrabljivanje neonatologija ljudskog potencijala-moja poslovna izoliranost-nema inovacije, investicije,marketinga,sponzorstva/Moja „e-Croatia“... nema unatoč svemu izostanka poduzetničkog duha, kulture otpora promjenama, nedovoljnoj obrazovanosti poslovnog / političkog menadžmenta u upravljanju promjenama, sporosti informacijske infrastrukture države ili nerazvijenosti elektroničkog poslovanja, skupom i sporom pristupu Internetu...Ali imam strah od potpisivanja raznih e-line ugovora ili podizanju kredita..Zbog nedovoljne podrške i Stvaranje poticajnog ozračja za razvoj te podizanje optimizma, motivacije i samopouzdanjakao neophodnih preduvjeta budućeg uspjeha..uvjeti u sizifovskoj konkurentskoj borbi predvođenoj isključivo jedinstvenim i jednostavnim drevnim zakonima ponude i potražnje..



Dobro i sa tim sam upoznata,neke vijesti su starije neke novije.Idemo dalje.Globalizacija podrazumijeva brisanje umjetnih granica slobodnim protokom dobara, usluga, kapitala, znanja i ljudi. Internet i digitalna tehnologija pružaju nove prilike za učenje, omogućuju pojedincima direktnu prodaju ideja, usluga ili proizvoda, pristup informacijama te zadovoljavanje emocionalnih i psiholoških potreba.


Samoproces modificiranja objekta u cilju prilagođavanja novoj ili izmjenjenoj situaciji, svrsi, stanju.,vizije i misije/karizmatičnog lider(a)**HA;HA**“uskladišteno“ u glavi pojedinca, a karakteristike su mu: vrijednost, rijetkost, i nemogućnost imitiranja. ** iako bez ukupnih prihoda i profita i uspješnog poslovanja .....

Budući da kapital nije prirodno dobro, on se mora ili proizvesti ili posuditi.Ali i ekonomska vrijednost koja se ulaže u proizvodnju ili neku drugu ekonomsku djelatnost s osnovnom svrhom da se uveća, dakle da donese neku dobit.


Kruta organizacija poznavala je samo jednoznačne odluke: ili ćemo proizvoditi plave ili zelene kišobrane. Fleksibilna proizvodnja usmjerena kupcu traži odluke i – i. Proizvodimo: i plave i zelene, i.... kišobrane (ovisno o potrebama i željama kupaca) a tržišni liberalizam, pa i onaj reguliran zakonima, uvijek dovodi do nejednakosti i uništenja suparnika. To nije više održivo u uvjetima suživota. Neka bude netko najbolji, ali svi imamo pravo na ekonomski život..Zato nam je u ekonomiji potrebno uvesti neonatalno-etičke i moralne kriterije i neke novije spoznaje u svakodnevnoj praksi..



U posljednje vrijeme mnoge korporacije koriste svoje brandove za ulazak u nove sektore:


- Giorgio Armani: poznati dizajner odjevnih predmeta iskoristio je svoj brand Armani i krenuo u dizajniranje unutarnjeg prostora (namještaj, pločice, posteljina,...)

- Bulgari: korporacija poznata po izradi nakita još od 1884. godine, proširila je svoje aktivnosti uz pomoć vlastitog branda na: satove, dodatnu odjevnu opremu (accessories), luksuzne poklone (izrađene od kože i plemenitih metala), parfeme, pa čak i na restorane, hotele i hotelske resorte.

 

marketing,


tj. prodaja doživljaja, identiteta.



(Proizvodnju predaju drugima, a oni se bave stvaranjem branda)





naprimjer;
Intelektualni kapital kao resurs nije ograničen i istovremeno ne može biti iscrpljen; zato korištenjem tog resursa u proizvodnji dobit raste neprekidno.;Korporacija Virgin, na čelu s karizmatičnim liderom Richardom Bransonom, osnovana je godine 1970. kao nezavisna glazbena kuća Virgin Records. Virgin brand danas je sinonim za: kvalitetu, inovativnost, vrijednost za novac, zabavu i osjećaj izazova.Zahvaljujući snažnom brandu i u skladu s izgrađenim imidžem, korporacija se je u posljednjih tridesetak godina uspješno proširila u nove sektore:






1. Turizam i promet - Virgin Holidays (organizacija turističkih putovanja), Virgin Airlines (aviopromet), Virgin Trains (željeznički promet), Virgin Holiday Cruises (brodski promet), Virgin Limousines (iznajmljivanje limuzina), Virgin Balloon Flights (organizacija putovanja balonom),...
2. Organizacija događaja - Virgin Games, V Festival, ...
3. Prodaja - Virgin Books (prodaja knjiga), Virgin Drinks (prodaja pića, poput Virgin Cola), Virgin Wines (prodaja vina), Virgin Megastores (robne kuće), ...
4. Telekomunikacije - Virgin Mobile (mobilne usluge), Virgin Radio (radio), Virgin 1 (televizija),...
5. Financije - Virgin Money (financijske usluge)

6. Zdravstvo - Virgin Healthcare (zdravstvene usluge), Virgin Spa (wellnessi),...
7. Društvene i ekološke inicijative - Virgin Earth (zaštita okoliša), Virgin Green Fund (prikupljanje novčanih sredstava za ekološke kampanje), Virgin Unite.



Kupujući brandove koji simboliziraju ekskluzivnost i luksuz, potrošači ističu svoj status u društvu, bogatstvo i prestiž. Najčešći primjeri jesu: automobili (Ferrari, Bentley...), odjeća i obuća (Dior, Chanel, YSL, Manolo Blahnik,...), satovi (Rolex, Chopard, Rado,...), nakit (Cartier, Bulgari, Tiffany’s,...), ...




Snaga ˝umnog radnika˝ u odnosu na ˝fizičkog radnika˝ evidentna je u količini novo-dodatne vrijednosti za poduzeće.



 



“Brand je jedini element kojeg možete posjedovati, a da Vam ga nitko ne može oduzeti. Mogu Vam ukrasti poslovne tajne, patentima će kad-tad isteći zaštita, proizvodne linije mogu zastarjeti, tehnologija će se promjeniti. Ali Vaš brand može živjeti vječno, jer stvara dugoročnu vrijednost koja je iznad vrijednosti svih ostalih elemenata Vašeg poslovanja.”...




Afirmaciju koncepta-U prijevodu na Slavonski"ode moj kulen i kulenova seka"...niti jedem slaninu a još manje mažem svinjsku mast na kruh**Strategija: nemogućnost replikacije, i visoki stupanj ne*primjenjivosti*konstantnog praćenja vlastitih snaga i slabosti, prilika i prijetnji, te kritičnog ispitivanja i analiziranja *resursi*na granici su svoga ekonomskog iscrpljenja...




PITANJA ZA RAZMIŠLJANJE

- Možete li u svom poduzeću otkriti što Vam je konkurentska prednost?
- Što možete učiniti da intelektualni kapital Vašeg poduzeća postane sredstvo konkurentske prednosti Vašeg poduzeća?
- Znate li kako upravljati intelektualnim kapitalom Vašeg poduzeća?
- Koliko novostvorene vrijednosti u Vašem poduzeću stvara intelektualni kapital Vašeg poduzeća?


što ja to pručavam;beletristiku od šekp*sira do otela a ima tu i hamletovskog natpisa***Ovo vrijedi ne samo za poduzeća, nego i za općine, gradove, županije, cijelu Republiku Hrvatsku. Ništa manje to nije važno za funkcioniranje raznih sustava društvene zajednice: kulturu, obrazovanje, zdravstvo,...






Primjera radi:
Strategija svjetski uspješne korporacije Nike isključivo je marketinško-prodajna, a ne proizvodna. Tako u jednom paru “Nike” tenisica, cijena proizvodnje iznosi tek 25 posto od njihove ukupne cijene (Materijal iznosi 15 posto, a daljnjih 10 posto su troškovi transporta i pakiranje). Otprilike 75 posto odlazi na nematerijalne faktore: marketing, dizajn, reklame,... te stoga nije čudno da njihov predsjednik Uprave govori: ˝Mi smo marketari, a ne proizvođači sportske obuće.˝


Jedan od blogera savjetnika!
Higijena i njega / Život sa štenetom / Štene / Štene i odrasli pas /Pas moj prijatelj



Proširite svoju tematiku, povećajte broj posjetitelja i automatski proširite svoj utjecaj. Što imate veći broj posjetitelja na webu, Fejsu, Instagramu i Twitteru, veća je vjerojatnost da će vas neka velika kompanija zapaziti i htjeti surađivati s vama.


Nemojte koristiti oglasne sustave


Google AdSense, Criteo, Etarget, Xclaim, Plista… zaboravite ih. Ako nemate 100.000 000 posjetitelja mjesečno, nećete povratiti ni novac koji mjesečno potrošite na hosting ili domenu.
S druge strane, ako oglašivač vaš blog može dosegnuti putem oglasnih sustava ili mreža, zašto bi vama direktno platio za oglašavanje?


I na kraju zaključak…




Bojim se da u Hrvatskoj još nije moguće zaraditi kao profesionalni bloger/ica osim ako ne nudiš neku svoju uslugu – bilo kao konzultant, šminkerica ili trener,modni kuharski pičak ili modni mačak,model ili starleta. Stvari se mijenjaju ako imaš blog s više od 50.000 mjesečnih posjetitelja, onda je moguće zaraditi i od oglašavanja. I u jednom i u drugom slučaju – to je krvav posao koji traži puno truda i odricanja. Ali koja nam je alternativa? Pa ne možemo svi raditi u državnoj upravi. Ili možda možemo, ipak je ovo Hrvatska.


Guetta: Oduševljava me vaša zemlja i nadam se da ću obići mjesta koju dugo želim vidjeti

Svjetska glazbena zvijezda DJ David Guetta veseli se nastupu na ovogodišnjem izdanju Ultra Europe. Guetta ima 55 milijun Facebook lajkova i 17,6 milijuna pratitelja na Twitteru.



Da nastavim o onome što sam na početku ovog posta htjela reći*
U ovom slučaju ja nisam samo jedan od lajkova" na njegovoj korporacijskoj stranici*ako komuniciram i komentiram tada želim čuti njegov odgovor i glas*a ne da komuniciram sa Matriksom,Gariksom,DJ A*from,Obelixsom ili Asterixsom ,Avicijem ili njegovim C*priležnicama,Garfildom;Hobitom ili Harry Potterom kojima daje iz dosade ili zagušenosti poslom da se pozabave sa njegovim obožavateljima**..na određenim društvenim stranicama.Molim manje* Nosne Pompoznosti**ja barem znam kako izgleda jahta,more,pijesak,obala,palme i ostale zemaljske ljepote i materije.Što želim upoznati ili saznati? Da li su većina njih postali okorijeli matrijalisti ili su još uvijek ostali ljudi i ima li još duše i duhovnosti u njima?Što je zabavna poslovna varka/laž a što je sušta istina.Što je računalo i admin a što je čovjek?A tko je pas?



Spin je ironičan naziv za pristrane objave, odnosno one objave kojima kreatori istih pripisuju sadržajem toliko očitu disproporciji u odnosu na stvarno stanje. U stvarnosti, spin je profinjena vještina manipuliranja javnošću. Razlika između PR-a i spina je u dva mala, ali jako bitna detalja. PR se bazira na afirmaciji i činjenicama, a spin na manipulaciji i trikovima. Za spin je karakteristično pažljivo biranje vremena i načina za njegovu provedbu

Pojednostavljena definicija spin doktora bi bila, da je to savjetnik za imidž koji koristi sve dostupne komunikacijske metode kojima može utjecati na rast ili sprječavanje padanja imidža osobe ili kompanije za koju radi. Pravi spin doktor je onaj koji je toliko vješt u svom poslu da može plasirati svoju «friziranu» istinu na način da ona bude u javnosti pozitivno prihvaćena. Spinovci se najčešće koriste u kriznim situacijama kada do izražaja dolazi njihova vještina.

Sa spinovima nije se igrati, ali čovjek je homo ludens pa se igra

**Izvinjavam se ali ja nisam diplomirala ovo regiju interneta,menadžerstva filozofije odnos sa javnošću za veće grupacije i za male čovječije ribice kao što sam ja.


kulturalni fenomen po cijelom svijetu-da pognemo glavu, šutimo, toleriramo, plačemo u nekom kutku, grizemo sebe....ometamo njihove mega industrijske  kampanje....iza kulisa jedne od najgledanijih serija na svjetu. Kako napraviti tipičnu žensku humorističku priču o domaćicama, ali pilot verziju kroz video glazbene spotove.One su nasilnici iza tipkovnice koji vrlo često zbog vlastite impotencije jednostavno žele svima drugim pokvariti zabavu i razoriti raspravu. Njihove taktike obično uključuju izbacivanje salvi samodopadnih uvreda i uvredljivih komentara,  dežurne kritičarke u internetskom slengu po znanstvenim objašnjenima je osoba koja na internetu sije neslogu pokretanjem raspri" ili uzrujavanjem ljudi, objavljivanjem potpirivačkih, nevažnih ili bespredmetnih (off-topic) poruka u online zajednici.. Sofisticirane  koje znadu napraviti dobro istraživanje  i mogu udahnuti prijeko potreban život dosadnoj i nesupstantivnoj raspravi i uspješno pretvoriti uspavane korisnike u turbo-napaljene mašine s tek nekoliko pomno odabranih upisa. Makar takve  mogu nekada pridobiti respekt zajednice i publike, takve razine sofisticiranosti su rijeđe od zdravog razuma u hrvatskoj politici ...